جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان

زیبایی شکم بعد از زایمان

جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان

در زمان بارداری و پس از زایمان به‌طرز قابل‌توجهی ظاهر شکم خانم­‌ها، دچار تغییر شکل می­‌شود و کشش پوستی باعث شل شدن پوست و بافت­‌های چربی زیرپوستی می­شود.

در بعضی از خانم‌­ها پس از سپری شدن مدت‌زمانی، فرم شکم و پهلوها به شکل ابتدایی بر­می‌گردد ولی در اکثر خانم­‌ها به میزانی هست که خوشایند نبوده و باعث می­‌گردد به دنبال روش‌‌­هایی باشند که زیبایی شکم­‌شان برگردد.

برای آن گروه از خانم‌­هایی که برای برطرف شدن این مشکلات تصمیم می‌گیرند که از عمل­‌های زیبایی شکم بهره بگیرند، مشاوره با فوق تخصص جراحی زیبایی ماهر می‌تواند، اقدام بسیار هوشمندانه و خوبی باشد که باعث می­‌شود تناسب اندام که پایه اصلی زیبایی خانم­‌هاست، مجددا ایجاد شود.

دکتر مجید عمادی زیبایی شکم
زیبایی شکم بعد از بارداری
  • آیا وزن من بعد از بارداری برای عمل زیبایی شکم مناسب است؟
  • آیا بیماری‌هایی که طی بارداری و زایمان داشته‌ام، تأثیری بر جراحی لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی دارد؟
  • اگر بخواهم مجدداً باردار شوم، آیا می‌توانم عمل لیپو ابدومینوپلاستی انجام دهم؟
  • آیا دوره نقاهت عمل لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی در افرادی که بارداری و زایمان داشته‌اند، تفاوتی با سایر زیباجویان دارد؟
  • چه مدت بعد از پایان بارداری و انجام زایمان می‌توانم جراحی زیبایی شکم انجام بدهم؟ آیا ابدومینوپلاستی بعد از زایمان دارای عوارض بیشتری، نسبت به افرادی که زایمان نداشته‌اند دارد؟

دکتر مجید عمادی ، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و جراح زیبایی شکم در تهران در این مقاله در زمینه جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان توضیحاتی را عنوان خواهند کرد که می­‌تواند برای شما مفید باشد.

جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان با چه متد‌هایی انجام می‌گیرد؟

جراحی زیبایی شکم بعد از بارداری با روش‌های متعددی انجام می‌پذیرد. یکی از این عمل‌‌ها که بعد از بارداری برای برطرف کردن آویزان شدن و شلی پوست و بافت‌های شکم و پهلو‌ها انجام می‌دهیم، لیپوماتیک ۳۶۰ درجه و ابدومینوپلاستی می‌باشد.

انجام هم‌زمان این دو عمل زیبایی، نتایج فوق‌العاده‌ای به همراه دارد.

پس از مشاوره با جراح پلاستیک و زیبایی و معاینه دقیق ناحیه شکم و پشت و پهلو، میزان برداشتن پوست و بافت‌های اضافه مشخص می‌گردد و آزمایشات قبل از عمل برای زیبا‌جو درخواست می‌گردد.

آیا لیپوساکشن و تخلیه چربی‌ها به‌تنهایی، روش مناسبی برای پیکرتراشی بعد از زایمان است؟

در پاسخ به این سوال که یکی از سوالات پر‌تکرار عزیزان است، باید بگوییم که لیپوماتیک به‌تنهایی برای زیبایی شکم بعد از زایمان کافی نیست.

جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان
ابدومینوپلاستی بعد از زایمان

علت این قضیه، افتادگی بافت‌های شکم و پوست می‌باشد که بعد از بارداری و زایمان در خانم‌ها کاملاً طبیعی است و حتما نیاز به برداشتن و ترمیم دارد، در غیر این صورت، شکم صاف و زیبایی ایجاد نخواهد شد.

لیپوساکشن و تخلیه چربی‌ها روشی مناسب برای پیکرتراشی بعد از زایمان نیست و نباید به تنهایی به عنوان روش اصلی برای بهبود شکل بدن پس از زایمان انتخاب شود.

در واقع، پس از زایمان، اکثر خانم‌ها ممکن است با مشکلاتی مانند افزایش وزن، کاهش کیفیت پوست، افزایش چربی در مناطقی مانند شکم و پهلو ، پشت و همچنین بازو‌ها و ران‌ها مواجه شوند.

این مشکلات معمولا با استفاده از ترکیبی از روش‌های مختلف بهبود پیدا می‌کنند.

با توجه به اینکه لیپوماتیک و تخلیه چربی‌ها فقط روی مناطق مشخصی از بدن که دارای چربی اضافه هستند، اعمال می‌شود و نمی‌تواند مشکلات دیگری مانند شلی و افتادگی پوست را حل کند، بنابراین برای بهبود شکل بدن پس از زایمان، بهتر است از روش‌هایی دیگری استفاده گردد.

برای تصمیم‌گیری برای پیکرتراشی بعد از زایمان، بهتر است با یک جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی مشورت کنید تا بهترین روش برای شما انتخاب شود.

کدام عمل جراحی زیبایی شکم روش مناسبی برای پیکرتراشی بعد از زایمان است؟

عمل جراحی زیبایی شکم ابدومینوپلاستی یا تامی تاک (tummy tuck) یکی از بهترین روش‌های پیکرتراشی بعد از زایمان است.

این عمل زیبایی شامل؛ برش در ناحیه تحتانی شکم، برداشتن پوست و چربی اضافی و به شکل دهی مجدد عضلات شکم می‌شود.

در صورتی که شکم شما پس از زایمان فقط مقدار کمی شل شده و یا پوست اضافی دارد، عمل جراحی زیبایی شکم مینی ابدومینوپلاستی می‌تواند به شما کمک کند تا بدنی جذاب‌تر داشته باشید.

آیا همزمان با ابدومینوپلاستی یا مینی ابدومینوپلاستی ، لیپوماتیک هم انجام می‌شود؟

در اکثر مواقع‌، هنگام انجام ابدومینوپلاستی یا مینی ابدومینوپلاستی ، باید چربی‌های اضافی در نواحی شکم و پهلو و پشت را نیز، لیپوساکشن کرد.

زیرا برای به حداکثر رساندن زیبایی شکم و بدن، لیپوماتیک نواحی ذکر شده، ضروری بوده و نتایج فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌نماید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

252961004-1